FAQ

Spørgsmål

Hvor lang tid går der, fra jeg har bestilt mit klaver til jeg bliver kontaktet?

Svar

Vi registrerer din bestilling, så snart den er afsendt. Herefter finder vi instrumentet på lageret og tager kontakt til transportørerne for at høre, hvornår der kan leveres i dit område. Du vil typisk blive kontaktet indenfor 24 timer, men i arbejdstiden (10-17.30) vil vi ofte svare indenfor få timer.

Spørgsmål

Jeg er lidt usikker over at leje på nettet, er der nogen risiko?

Svar

Nej! Du kan roligt leje på nettet. I 2002 fik vi den første hjemmeside med mulighed for bestilling og i dag bestiller ca. halvdelen af vores kunder direkte på nettet. Du kan Læse mere om vores firma her.

Spørgsmål

Hvad sker der, hvis jeg får et klaver jeg ikke kan lide?

Svar

Det skal du ikke bekymre dig om. Vi ombytter instrumentet mod betaling af de ekstra transportomkostninger.

Spørgsmål

Jeg har hørt, det aldrig kan betale sig at leje?

Svar

Det kan det godt! Du undgår en stor engangsinvestering og samtidigt får du mulighed for at se, om spillelysten holder. Ved køb af et klaver og især digitalpiano skal du altid regne med et betydeligt værditab, hvis du skal sæge det igen indenfor en kort årrække. Husk også at vi godtgør op til 12 måneder af den indbetalte leje.

Spørgsmål

Kan jeg købe et klaver hos Pianorent uden at leje det først?

Svar

Pianorent administrerer udlejning for firma Juhl-Sørensen, som også sælger klaverer. Kontakt Juhl-Sørensen for køb eller se nærmere på www.piano.dk.

Spørgsmål

Hvordan kommer jeg i kontakt med Pianorent?

Svar

Det er Juhl-Sørensens butikker og personale i Aarhus, København og Stockholm, som står for udlejning af Pianorents instrumenter og kontakten til Pianorents kunder. Har du spørgsmål til din lejekontrakt, opsigelse, betaling m.v., så kontakt vores administration. Se adresser til butikkerne og kontaktinformation her.